لیست قیمت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت بویلر : مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع لیست قیمت بویلر را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت بویلر خانگی- قیمت بویلر آبگرم- لیست قیمت دیگ چگالشی- قیمت بویلر کوچک- بویلر چیست- خرید بویلر- قیمت دیگ بخار 100 کیلویی- فروش تیوب بویلر که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


لیست قیمت بویلر  : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت بویلر خانگی- قیمت بویلر آبگرم- لیست قیمت دیگ چگالشی- قیمت بویلر کوچک- بویلر چیست- خرید بویلر- قیمت دیگ بخار 100 کیلویی- فروش تیوب بویلر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع لیست قیمت بویلر  باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

لیست قیمت بویلر - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع لیست قیمت بویلر   در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بویلر خانگی- قیمت بویلر آبگرم- لیست قیمت دیگ چگالشی- قیمت بویلر کوچک- بویلر چیست- خرید بویلر- قیمت دیگ بخار 100 کیلویی- فروش تیوب بویلر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از لیست قیمت بویلر را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

لیست قیمت بویلر در کارخانه عظیم مشهد بخار دارای 20% تخفیف می باشد لازم به یادآوریست که مشهد بخار بزرگترین تولید کننده انواع بویلر و دیگ بخار در ایران و خاورمیانه می باشد که بیش از 40 سال سابقه درخشان دارد.

 لیست قیمت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بویلر چیست؟

بویلر در واقع به معنای جوش می باشد و ایجاد بخار در این سیستم باعث ایجاد یک سری فرایند های تبدیل انرژی گردیده که ما را در انجام پروسه های مورد نظر به خوبی یاری می کند. این کالا باتوجه به نقش مهمی که ایفا می کند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران خاص خود را دارا است. امروزه اندازه و مدل های مختلفی از این کالا ها  در بازار قابل مشاهد هستند

که در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به سایزی که دارند در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. افراد باتوجه به میزان فضایی که در اختیار دارند آن ها را خریداری می کنند. دیگ بخار یا بویلر مجموعه‌ای از لوله‌هاست، که از آن‌ها برای انتقال گرمای تولیدی حین فرایند احتراق، به سیال (آب) استفاده می‌شود و در نهایت آب داغ یا بخار آب تولید می‌شود. در مرحله بعد، بخار یا آب داغ تولید شده در دیگ بخار، فشرده می‌شود و برای کاربردهایی مانند گرمایش از آن استفاده می‌شود. این فرآیند به انرژی و حرارت نیاز دارد. به صورت کلی، دیگ بخار از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول، سیستم آب تغذیه، بخش دوم سیستم بخار و بخش سوم نیز سیستم سوخت می باشد.

بویلرها انواع مختلفی دارند، اما همه آنها دارای برخی از اجزای اساسی هستند. این اجزا شامل یک محفظه آب، یک منبع گرمایش، یک سیستم کنترل و یک سیستم تخلیه هستند. محفظه آب جایی است که آب گرم می شود و بخار آب تولید می شود. منبع گرمایش می تواند سوختی مانند گاز، نفت یا زغال سنگ باشد. سیستم کنترل دما و فشار بخار آب را تنظیم می کند. سیستم تخلیه بخار آب را از بویلر خارج می کند.

بویلرها می توانند در اندازه های مختلفی ساخته شوند، از کوچکترین دستگاه هایی که می توانند در یک آشپزخانه خانگی قرار گیرند تا بزرگترین دستگاه هایی که می توانند در نیروگاه ها قرار گیرند. بویلرهای کوچک معمولاً برای اهداف خانگی مانند تهیه آب گرم یا گرم کردن خانه استفاده می شوند. بویلرهای بزرگ معمولاً برای اهداف صنعتی مانند تولید برق یا گرم کردن ساختمان های بزرگ استفاده می شوند.

بویلرها دستگاه های خطرناکی هستند و باید توسط افراد آموزش دیده و واجد شرایط کار کنند. هنگام کار با بویلرها، باید نکات ایمنی زیر را رعایت کرد:

همیشه مطمئن شوید که بویلر در شرایط ایمن کار می کند.

قبل از استفاده از بویلر، همیشه آن را بازرسی کنید تا از وجود هرگونه نشتی یا آسیب مطمئن شوید.

هرگز بویلر را بیش از ظرفیت آن بارگیری نکنید.

همیشه از تجهیزات محافظتی مانند دستکش، عینک ایمنی و ماسک تنفسی استفاده کنید.

هرگز بویلر را بدون نظارت رها نکنید.

همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

لیست قیمت بویلر- 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت بویلر - خرید دستگاه بویلر با ارزان ترین قیمت از طریق فروشگاه هایی که کالا ها و اجناس خود را با درصد تخفیف بیش تری به فروش می رسانند امکان پذیر است. فروشنده بویلر با به نمایش گذاشتن انواع متنوعی از این کالا ها با قیمت های مختلف می تواند به مشتریان اجازه دهد تا محصولی را با هزینه ای که قرار است صرف کنند خریداری کنند. و تولید کنندگان با استفاده از ابزار و شیوه های نوین توانسته اند شکل های گوناگونی از آن را در سایز های مختلف تولید کنند و از طریق نمایندگی ها و مراکز پخش و توزیع در دسترس عموم مردم قرار دهند.

لیست قیمت بویلر - وارد کننده این کالا، باید نمونه های با کیفیتی از این محصول را ارائه دهد و از صحت و درستی محصولات خود اطمینان کافی را داشته باشد و مواظب باشد تا آن ها در حین حمل و نقل آسیی نبینند. تولید کنندگان امروزه با استفاده از روش های زیادی این محصولات را در طرح ها و مدل های روز دنیا تولید می کنند. صنایع شیمیایی منابع انرژی زیادی را مصرف می کنند تا بتوانند انرژی مورد نیاز خود را به منظور انجام بسیاری کارها از جمله بکا راندازی تجهیزات فرایندی، تامین انرژی حرارتی مورد نیاز برای گرم کردن مواد و غیره تامین نمایند. منابع انرژی حال حاضر در جهان عمدتاً شامل سوختهای فسیلی، آب و باد، انرژی خورشیدی، انرژی زمین گرمایی و انرژی هسته ای هستند. از این میان، سوخت های فسیلی بیش از سایر منابع انرژی برای تهیه حاملهای انرژی مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولاً در صنایع شیمیایی، حاملهای انرژی برق و بخار می باشند. بهترین راه برای آنکه بتوان از انرژی سوخت های فسیلی برای تولید برق و بخار استفاده کرد، سوزاندن آن است. در فرایند سوختن، انرژی درونی به صورت حرارت آزاد می شود و به شکل تابش و جابجایی به محیط انتقال می یابد. بویلرها و توربینهای گازی، تجهیراتی هستند که معمولاً برای تولید بخار و برق از طریق سوزاندن سوخت های فسیلی مورد استفاده قرار می گیرند.

ارزانترین و آخرین لیست قیمت بویلر در بازار

قیمت دستگاه بویلر یا دیگ آبگرم، فاکتور بسیار مهمی است که بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان انواع این دستگاه ها با کاربردهای مختلف به آن اهمیت زیادی می دهند. کارخانجات بویلر سازی با استفاده از استانداردهای صنعتی، اصول کلی را برای تولید انواع بویلر به کار گرفته اند. در طراحی بویلرها، توجه به پارامترهای فیزیکی و مکانیکی نظیر فشار، دما، انبساط و … اهمیت دارد. علت اصلی که موجب شده است به بررسی قیمت انواع دستگاه های بویلر بپردازیم این است که نصب و راه اندازی این دستگاه ها قیمتی متفاوت از قیمت خرید اولیه خواهند داشت.

قیمت بویلر در بازار متنوع است و بسته به درجه کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. نمونه های ارزان این کالا در بازار یافت می شود و قابل خریداری است. خریدارانی که می خواهند برای تهیه این کالا ها هزینه کم تری را صرف کنند می توانند آن ها را خریداری کنند. نمونه های ارزان این کالا نسبت به نمونه های با کیفیت دارای کیفیت پایین تری است. خریداران باید در هنگام خرید این کالا ها دقت کافی را داشته باشند و بهترین نمونه ها را تهیه کنند تا در آینده متحمل ضرر های سنگین نشوند.

شرح دستگاه بویلر طراحی و تولید شده توسط شرکت مشهد بخار با بیش از 20% تخفیف در ادامه توسط مهندسین مشهد بخار توضیحات بیشتر تقدیم حضور شما مشتریان عزیز میگیردد.

تجهیزات بویلر (boiler) عبارت است از دستگاه های صنعتی که به منظور تامین آب داغ با دمای بالا و بسیار بالا برای کاربرد در بخش‌های مختلف صنعت طراحی شده است. دیگ های بخار معمولاً به دو دسته بویلرهای فایرتیوب و بویلرهای واترتیوپ دسته بندی می شوند. هر یک از این تجهیزات ویژه با استفاده از یک مکانیزم ویژه موجب داغ شدن آب داخل مخزن خواهد شد.

لیست قیمت بویلر- 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لیست قیمت بویلر - دارا بودن نشان استاندارد یکی از ملزومات و مزیت های یک دیگ بخار می باشد . اساس کار دیگ بخار استاندارد مبتنی بر استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است . مواد مورد استفاده در دیگ استاندارد از نظر ایمنی و کیفیت قابل قیاس با محصولات مشابه غیر استاندارد نیستند. همچنین در کنار کیفیت استاندارد باید به راندمان حرارتی دیگ نیز توجه داشت زیرا پایین بودن راندمان باعث بالا رفتن مصرف سوخت و هدر رفتن انرژی می شود در حال حاضر با در نظر گرفتن آخرین دستاوردهای طراحی و ساخت تجهیزات برای افزایش راندمان مانند نصب اکونومایزر ، نصب توربولاتور و تجهیزات پیش گرمایش هوای ورودی مشعل تلاش شده تا حد امکان راندمان حرارتی دیگ های بخار افزایش پیدا کند.

لیست قیمت بویلر - این کالا باتوجه به قابلیت هایی که دارد در جهات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه تولید کنندگان توانسته اند نمونه های جدیدی از این کالا را مطابق با مدل های روز دنیا تولید کنند و در بازار عرضه کنند و با تبلیغاتی که در خصوص این کالا ها انجام می دهند توانسته اند توجه مشتریان خود را جلب کنند و از این طریق فروش خوبی داشته باشند و باتوجه به سود آوری بالایی که این کالا هادارند، افراد زیادی مشتاق شده اند تا در این حیطه فعالیت کنند و نمونه و شکل های های متنوعی از این کالا را با استفاده از قطعات پیشرفته تری تولید کنند و در بسته بندی های مخصوصی در بازار عرضه کنند.

لیست قیمت فروش بویلر در کشور

لیست قیمت فروش بویلر در کشور را می توان از طریق سایت های معتبری که در این زمینه در حال فعالیت هستند را مشاهده و بررسی کرد و اطلاعات لازم و جامعی را در این زمینه به دست آورد. این محصولات باتوجه به درجه کیفیت و اندازه ای که دارند قیمت های مختلفی به خود می گیرند و افراد باتوجه به میزان هزینه ای که برای خرید و تهیه این محصولات می خواهند صرف کنند آن ها را خریداری می کنند. این محصولات در ایران در بهترین شکل ممکن تولید می شوند، البته نمونه های خارجی آن نیز در بازار قابل مشاهده و خریداری است که دارای قیمت بیش تری هستند.

لیست قیمت بویلر - بهترین راه مراجعه به فروشگاه های اینترنتی است که محصولات خود را با قیمت ارزان تری به فروش می رسانند. تنوع در این کالا ها زیاد است و سبب شده است تا افراد در هنگام خرید درچار سردرگمی شوند. عموما بویلرهای فایرتیوب از یک محفظه احتراق و دیگ تشکیل شده اند. دیگ حاوی لول ههایی است که از یک طرف به آن وارد و از طرف دیگر خارج می گردند، بدین ترتیب بخشی از فضای دیگ توسط لوله ها اشغال شده و باقی فضای موجود برای آب در نظر گرفته شده است. گازهای گرم حاصل از سوزاندن سوخت در محفظه احتراق وارد این دسته لوله ها شده و از سراسر دیگ عبور می کنند.

در این حین انتقال حرارت بین گازهای عبوری از لوله ها و آب درون دیگ سبب گرم شدن آب و تولید بخار می گردد. در بویلرهای فایر تیوب نمی توان قطر محفظه احتراق را بزرگ طراحی نمود، طول محفظه احتراق را نیز از حدی بیشتر نمی توان در نظر گرفت. چرا که با وجود محدودیت قطر محفظه احتراق، قطر و طول مخروطی مقدار مشخصی خواهد بود. از طرفی فاصله نوک شعله تا انتهای محفظه احتراق به جهت ایجاد انتقال حرارت همگن و نیز پرهیز از ایجاد تنش حرارتی و نیز ذوب دیواره، دارای حد مشخصی است. این مشکل در نوع دیگر بویلرها که وتراتیوب هستند به علت ساختار مکعبی شکل محفظه احتراق و نحوه قرارگیری، تعدد و نوع متفاوت مشعل ها کاسته می شود.

لیست قیمت بویلر- 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کیفیت و قیمت یک بویلر به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.  در این مقاله می کوشیم به شرح این پارامترها بپردازیم تا خریدار با آگاهی بیشتری بتواند محصول مورد نیاز خود را که قلب یک سیستم می باشد انتخاب و خریداری نماید. امروزه خوشبختانه تعداد تولیدکنندگان داخلی دیگ بخار افزایش چشم گیری داشته و این موضوع موجب ایجاد رقابت و بهبود کیفیت در تولید دیگ بخار گردیده است. اما از طرف دیگر متاسفانه موجب رقابت نا سالم و تولید محصولی با قیمت پایین و البته کیفیت پایین تر توسط برخی از تولیدکنندگان شده است. این موضوع از چند نکته سرچشمه می گیرد:

  1. برخی از خریداران تخصص لازم و آشنایی کافی با دیگ بخار ندارند.
  2. برخی از خریداران صرفا قیمت اولیه پایین را در نظر گرفته و هزینه های بسیار بیشتر ناشی از راندمان پایین دیگ و مصرف بیشتر سوخت را در نظر نمی گیرند.
  3. برخی از خریداران از خطرات جانی و مالی یک دیگ بخار غیر ایمن و بی کیفیت آگاهی ندارد.

با توجه به مقدمه بالا به شرح پارامترهای موثر در کیفیت و در نتیجه قیمت یک دیگ بخار می پردازیم:

1) دیگ بخار استاندارد: اولین و حداقل پارامتر جهت انتخاب یک دیگ بخار،  استاندارد بودن آن است. یک دیگ بخار استاندارد باید به همراه پلاک استاندارد و دفترچه بازرسی فنی ارائه گردد این دفترچه شامل نقشه های تایید شده دیگ ، گواهی ورق ها و لوله های استفاده شده ، WPS و PQR جوشکاری ، گواهی نامه جوشکاران ، تست های حین تولید ، تست سرد و گرم دیگ و … می باشد.

2) ظرفیت واقعی دیگ: یکی دیگر از عوامل موثر در کارایی و قیمت دیگ بخار ظرفیت حقیقی آن می باشد. ظرفیت دیگ بخار عبارت است از میزان تولید بخار در واحد زمان. به طور مثال یک دیگ بخار با ظرفیت ۵ تن در ساعت ، باید مقدار ۵ تن یا ۵۰۰۰ لیتر آب را در یک ساعت به بخار تبدیل نماید.

3) راندمان و مصرف انرژی دیگ بخار: راندمان دیگ بخار عبارت است از نسبت انرژی تولید شده توسط سیستم به انرژی  ورودی به سیستم .  هرچه راندمان یک دیگ پایین تر باشد میزان سوخت بیشتری جهت دستیابی به یک مقدار ثابت بخار مورد نیاز است. اگرچه قیمت اولیه یک دیگ بخار با راندمان بالاتر بیشتر از یک دیگ بخار با راندمات پایین است ولی با توجه به قیمت گاز یا گازوئیل ، در صورت انجام سرمایه گذاری لازم، این اختلاف قیمت به سرعت در کوتاه مدت جبران شده و بعد از آن موجب کاهش هزینه ها می گردد.

4) جنس و ضخامت متریال ، وزن و ابعاد دیگ بخار: جنس ورق و لوله های مصرفی در دیگ بخار در استاندارد مشخص گردیده است. ورق های مصرفی باید از نوع ورق آتشخوار و لوله ها از نوع بدون درز آتش خوار و طبق استاندارد باشد.

5) تجهیزات دیگ بخار: بخشی چشمگیری از قیمت یک دیگ بخار را تجهیزات آن تشکیل می دهد. برخی از این تجهیزات عبارتند از مشعل، پمپ تغذیه ، کنترل کننده ها و نشان دهنده های سطح آب، پرشرسوئیچ ها ، مانومترها و ترمومترها ، شیر اصلی خروج بخار ، شیر اطمینان، شیر تغذیه ، شیر تخلیه ، شیر زیر موبری ، تابلو برق و …

کارکارد صحیح این تجهیزات کارکرد بی وقفه و ایمن یک دیگ بخار را تضمین می نماید. اما در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل گردد موجب بروز اختلال در دیگ و در نتیجه پروسه تولید می گردد. همچنین برخی از تجهیزات نقش مهمی در ایمنی دیگ دارد به طور مثال در صورتی که عملکرد شیر اطمینان دچار مشکل گردد می تواند موجب بروز انفجار و خسارات های مالی و تلفات جانی گردد.

قیمت تجهیزات مرغوب نسبت به تجهیزات غیر مرغوب حتی تا چندین برابر بیشتر می باشد که در نتیجه روی قیمت کلی دیگ نیز تاثیر چشمگیری دارد. پیشنهاد می گردد در زمان خرید  به لیست دقیق تجهیزات و مارک آن ها توجه ویژه ای مبذول گردد.

لیست قیمت بویلر - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.